lördag 15 november 2008

Banäna is back!

Ibland bara måste man. Ni vet, sova en timme till när klockan ringer på morgonen, köpa de där skorna fast man inte har råd, avslöja den där hemligheten som man absolut inte hade tänkt berätta, äta den sista godisen trots att magen är så full att den står åt alla håll och kanter, skaffa en ny blogg.

Efter att ha gjort det sistnämnda (allt ovanstående är dock baserat på verkliga händelser) gör jag en liten inbördes överenskommelse med mig själv om ett mer regelbundet uppdaterande än vi är vana vid. Nu när jag har skrivit så där kommer det självklart att hända massor av roliga saker för annars har jag ju ingenting att blogga om.

The Häna Banäna is back!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äääntligen e du tebax! Jag o Fredrik trodde du hade flyttat hem till Obama el ngt efetrsom d va d sista du bloggade om ;p Nu har ja massor att läsa här - kul! Pöss