söndag 23 november 2008

Utmanad

Jag sitter på jobbet och har oförskämt lite att göra, vad passar då bättre än att svara på denna utmaning, från Johanna.

Fem saker i min frys:
Ben & Jerry-glass (typ 4-5 sorter)
GB Gräddglass
Förra årets lussekatter.. icke så ätbara längre!
Ärtor
Potatisbullar (must have)!

Fem saker i min garderob:
Jeans, ca 5-10 par användbara
Klänningar, ett 20-tal
Kjolar
Stickade tröjor
En himlans massa underkläder och strumpor
(Konstig fråga att svara på, de allra flesta förvarar väl sina kläder där? Inga skelett för min del i alla fall)!!

Fem saker i min bil:
CD-skivor
Handsprit
Bilskrapa
Servetter
EM-katalogen

Fem saker i min handväska:
Plånbok
Nycklar
Mobiltelefon
Filofax
Tuggummi/halstabletter

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag med gillar potatisbullar. Måste ätas med stekt ägg, lingonsylt och rivna morötter. Fantastiskt gott! :)