lördag 13 december 2008

Bättre lycka nästa gång

Bara för att jag skrev det där om att inget skulle få förstöra kvällen så lyckades jag förstöra den alldeles själv genom att missa korandet av vinnaren. När jag kom på detta tjugo minuter för sent hade Kevin nästan sjungit klart vinnarlåten, som Alice för övrigt gjorde bättre, och som faktiskt är den bästa finallåten av alla (jag blev verkligen positivt överraskad).

Häromdagen glömde jag bort att jag skulle baka pepparkakor med svärmor och tillhörande döttrar. I morse missade jag Luciamorgon på SVT. Jag har missat bussar förut men inget i stil med det det här. Vad kommer härnäst? Glömma bort julafton? Risken är för visso ganska hög med tanke på att det är en vanlig arbetsdag för mig.

Funderar ändå på att bojkotta skiten. Jul är för mesar. Fnys!

Inga kommentarer: