fredag 26 december 2008

Christmas - The Häna Banäna way

Efter att ha sett hur mycket jobb som Emelia och Johanna lagt ner på sina julaftonsbjudningar känns det faktiskt riktigt skönt att veta att jag slapp besväret med allt vad matlagning och städning heter i år. Dagens första julklappsutdelning ägde rum hemma i sängen på morgonen innan jag skulle åka och jobba. Efter jobbet åkte jag raka vägen till ett färdigdukat julbord och en stor hög med ännu fler klappar färdiga att riva av pappret på. Julfirandet för min del är för övrigt inte färdigt än, ena föräldern får besök ikväll, andra på söndag. Några av mina vänner saknar fortfarande mina julklappar och det ska vi ändra på i mellandagarna. En långdragen jul innebär mindre stress och vad kan vara mer önskvärt i dessa tider?

Kjell gillar julklappar lika mycket som jag.

Leah är mer intresserad av kameran än klapparna.

Puss under misteln baby!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det har med is att göra...och det är inte alls så upphetsande som det låter...ja tröttnade efter 5 minuter *hehe*