torsdag 4 december 2008

Något nytt, något vitt...

Äntligen har vi fått tummen ur och köpt ett nytt soffbord. Tänk så mycket en så liten grej kan göra för inredningen. Bild kommer senare när jag har införskaffat en snygg bordsdekoration.

Ett sånthäringa blev det.

På lördag ska jag och Kim till Göteborg och jag ska äntligen få se den där julmarknaden som alla pratar om och vallfärdar till så här års. Det känns helt otroligt att jag aldrig har varit på Jul på Liseberg trots att jag velat åka dit i så många år. Om jag känner mig själv rätt blir det nog lite julklappsshopping också när jag ändå befinner mig i storstaden. Kvällen har vi tänkt att avrunda med en bio på Bergakungen. So lovely.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, najs :) Typ samma som vi har fast vårt är ju ett köksbord. Vi beställde det vita soffbordet igår som jag bloggat om tidigare. Pöss.

Anonym sa...

Du är utmanad :)

Anonym sa...

hej! ska ni dit nu ihelgen?! det ska vi med, vi åker på fredag och hem på lördag, ska bo på hotel och mysa med grannarna :)