söndag 7 december 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Johanna. Eftersom alla jag ser som tänkbara att utmana redan verkar vara utmanade låter jag bli att skicka vidare utmaningen och svarar bara på frågorna rätt upp och ner.

8 Favoritprogram
Eurovision Song Contest
Melodifestivalen
Anna Pihl
Skärgårdsdoktorn
Idol
Nyheterna och Vädret
-
-

8 Saker jag gjorde igår
Såg Madagaskar 2 på bio
Var på Liseberg
Körde vilse i Göteborg
Mysade med Kim
Somnade i soffan
-
-
-

8 Saker jag ser fram emot
Sommaren
Julen
Att vara ledig
Att åka utomlands (när det nu händer)
Melodifestivalen
-
-
-

8 Favoritresturanger
Pascha Deli (Stockholm)
Meza (Trollhättan)
Sakura (Göteborg)
Sukho Thai (Göteborg)
Sushi Mikko (Trollhättan)
Shangri-La (Trollhättan)
Strandgatan (Trollhättan)
New Place (Trollhättan)

8 Saker på min önskelista
Bli frisk från min evighetsförkylning
Bröllopet from heaven
Större lägenhet
Resa till New York
Högre lön
Nytt jobb
-
-

Inga kommentarer: